Efekt Sieci w EasyCart oznacza korzyści zarówno dla kupujących jak i sprzedających. Kupujący mogą korzystać z zakupów 1-click oraz jednego loginu do wszystkich swoich produktów. Sprzedający otrzymują dostęp do rosnącej sieci klientów, którzy kupują u nich szybciej niż kiedykolwiek (co zwiększa konwersję nawet do 60%), a także mają dostęp do większej ilości danych. "Zakup jako gość" przestaje istnieć!
Każda nowa transakcja w EasyCart oznacza stworzenie konta, którego dane zapamiętujemy także w przeglądarce. Dzięki temu, kolejna płatność u dowolnego sprzedawcy, odbywa się jednym kliknięciem. Wspomniane konta użytkowników tworzą razem Sieć EasyCart, która nie tylko ułatwia zakupy klientom, ale także sprawia, że zakupy od nowych sprzedawców są realizowane błyskawicznie! Im większa sieć, tym większe korzyści dla sprzedających i kupujących. Win-win!
Zalety dla kupujących to między innymi:
Zalety dla sprzedających, to przykładowo:
Za jakiś czas klientom będzie trudno uwierzyć, że dziś musieliśmy przechodzić tak skomplikowane procesy zakupu i wypełniać koszyk za każdym razem, a także korzystać z dziesiątek loginów do rozmaitych sklepów i produktów. Z punktu widzenia sprzedawców takie rozwiązanie oferuje korzyści, które zwiększają się wraz z rosnącą siecią. Dlatego o EasyCart myślimy jak o biznesie b2b2c, ponieważ ostatecznie powinniśmy zadbać o to, aby uprościć sprzedaż po stronie kupującego - wtedy w naturalny sposób więcej zarobią sprzedawcy, a na końcu, mały procent my, jako dostawca koszyka.
Mało kto o tym wie, ale zapamiętywanie danych, a konkretnie metoda 1-click od 1999 roku była opatentowana przez Amazon. Niekótrzy twierdzą, że zastrzeżenie płatności jednym kliknięciem przyczyniło się do znacznego wzmocnienia pozycji Amazon przez lata. Nie tak dawno patent Amazon wygasł, co pozwala i nam realizować niezwykle skuteczną ideę 1-click w ramach EasyCart.
Amazon to najbardziej skuteczna machina do sprzedaży między innymi dzięki możliwościom, które dla Ciebie dostępne są w EasyCart. Można powiedzieć, że tworzymy podobną sieć, ale zdecentralizowaną, czyli bez ograniczeń i wysokich prowizji! Składają się na nią niezależni sprzedawcy, którzy oferują swoje produkty przez EasyCart. Wierzymy w to, że dzięki temu mniejsi sprzedawcy będą w stanie jak równy z równym konkurować z największymi!
To jeszcze nie wszystko - z czasem, gdy nasza Sieć będzie się powiększać, będziemy mogli zaoferować nowe możliwości sprzedającym, które otwierają dostęp do ogromnej ilości klientów. Będą to dedykowane promocje oraz możliwość wstawienia produktów do naszego marketplace, gdzie będziemy proponować je jako upselle. Razem także przygotujemy kampanie sprzedażowe wspierane naszymi rosnącymi kanałami. To spowoduje, że coraz więcej transakcji będzie pochodzić z sieci EasyCart i jej organicznego wzrostu! Znów - wszyscy zyskują.
U podstaw EasyCart leży niezależność zarówno sprzedających, jak i kupujących. Nie dotykamy żadnych wrażliwych danych transakcyjnych, a konta klientów pozostają na koncie Stripe sprzedającego - w ten sposób własność danych zostaje przy sprzedającym i może on łatwo przejść na innego dostawcę bez utraty ani jednego klienta. Tworząc Sieć dbamy o to, aby sprzedający mógł zdecydować, w jakim stopniu chce brać w niej udział, a kupujący - mógł w każdej chwili bezpiecznie usunąć konto z Sieci lub wypisać się z powiadomień.
Chcemy, aby EasyCart pomógł Ci osiągać Twoje cele w sprzedaży w sieci. Dlatego opracowaliśmy szereg artykułów, które pomagają zrozumieć najważniejsze zasady i metryki.